13 cze 2015

Wywiad z Michasią z bloga Never Stop Dreaming

Od dziecka chciałam z kimś przeprowadzić wywiad. Taki prawdziwy, z osobą nie z mojego najbliższego otoczenia, tzn. z moją przyjaciółką, kimś z rodziny, tylko z jakąś osobą, która jest moją inspiracją, idolem, którą podziwiam, za to co robi. Osobą, która odniosła sukces w jakiej dziedzinie, np. piosenkarzem. Gdy podrosłam, zaczęłam czytać blogi i w głowie zaświtał mi pomysł, że mogłabym przeprowadzić wywiad właśnie z jakąś blogerką. Teraz nadarzyła się taka okazja - przeprowadzę go z Michasią, którą być może znacie. Pisze bloga, na którym publikuje posty tematyczne, z poradami, outfitami, CIY, haulami, tag'ami, recenzjami oraz amatorksimi zdjęciami. Czytam jej bloga od ok. roku i muszę powiedzieć, że się naprawdę rozwinął. Michasia pisze coraz fajniejsze posty i robi coraz ładniejsze zdjęcia. Gorąco zapraszam do śledzenia jej bloga - klik :)






 1. Jakie są Twoje blogowe cele?

Moimi blogowymi celami (jak na razie) jest osiągnięcie 1000 czytelników bloga, pisanie z pasją przez długi czas oraz to, abym mogła kogoś kiedyś zainspirować.



2. Twoją pasją jest fotografia. Czy chcesz wiązać z nią swoją przyszłość, a może nawet dorosłe życie?

Na pewno w przyszłości również będę zajmowała się fotografią i chcę w jakimś stopniu powiązać z nią dorosłe życie. Wiem, że na pewno nigdy nie zrezygnuję z tej pasji, ponieważ jest jedną z najważniejszych.


3.Czy ktoś był Twoją inspiracją do założenia bloga, np. Lucy?

Moją inspiracją do założenia bloga była Agata Wojtkowiak (http://agata-wojtkowiak.blogspot.com/ ), którą na pewno kojarzycie. Czytałam ją od stycznia 2014 roku, aż w marcu właśnie jej blog, zdjęcia i posty zainspirowały mnie do spróbowania czegoś nowego, wiedziałam, że początki nie będą łatwe, ale dałam radę!



4. Skąd bierzesz pomysły na posty?

Pomysły na posty przeważnie biorę z głowy, a wpadają mi one w różnych momentach, czasami nawet w szkole na lekcji, wtedy na końcu zeszytu ołówkiem zapisuję sobie najważniejsze informacje do napisania posta, aby o niczym nie zapomnieć. Inspiruję się również innymi bloggerkami czy zdjęciami z Weheartit.



5. Jaka najmilsza rzecz (związana z blogiem) spotkała Cię w trakcie jego prowadzenia?

Hmm, mnie bardzo łatwo uszczęśliwić i bardzo cieszę się z wszystkich miłych komentarzy oraz nowych obserwacji, ale najmilszą rzeczą (jak na razie) jest widok, że na kilku blogach mój blog jest w ''Ulubionych''. Drugą najmilszą rzeczą jest wiele miłych wiadomości na temat mojego bloga od WAS!


6. Co jest twoją motywacją do dalszego pisania?

Wydaję mi się, że to, ile osiągnęłam przez ten czas. Nie mogłabym teraz tak po prostu zostawić bloga, usunąć i nie pisać postów. Gdybym to zrobiła czułabym wielką pustkę i nie wiedziałabym co robić w sobotnie poranki, kiedy właśnie wtedy chodziłam na zdjęcia, odpisywałam na komentarze i pisałam posty.



7. Skąd wzięła się nazwa Twojego bloga?

Nazwa mojego bloga (Neverstopdreaminggg) wzięła się od tego, że spotykałam wielu ludzi, którzy zbyt szybko poddawali się i nie wierzyli w marzenia. Tą nazwą chciałabym pokazać, że warto wierzyć w marzenia, nawet, gdy będziemy długo na to czekali, bo w końcu osiągniemy swój wymarzony cel.



8. Czym jest dla Ciebie blog?

Blog jest częścią mojego życia i gdybym z niego zrezygnowała to i tak kilka dni później poczułabym wielką pustkę.



9. Masz ponad 900 obserwatorów, współpracujesz z różnymi firmami. Masz jakieś wskazówki, jak osiągnąć sukces w blogosferze?

Całkiem trudne pytanie, ale powiem tak: nie zakładajcie blogów tylko i wyłącznie dla korzyści materialnych, zwracajcie uwagę na tekst i ortografię oraz na jakość zdjęć. Trzeba też pisać z pasją i dodawać posty systematycznie. Jeśli chcecie dodawać posty codziennie, które będą napisane ''byle jak'' to lepiej wziąć się porządnie za każdy post w innym dniu i wstawiać je raz na 3-5 dni.



10. Myślałaś kiedyś o zmianie domeny na ''.pl''?

Póki co nie myślałam nad tym, pasuję mi końcówka ''.blogspot.com'' i na razie nie mam takiej potrzeby, aby zmieniać domenę bloga.


11. W jaki sposób powstają twoje zdjęcia?

Zdjęcia zawsze robi mi moja siostra, przygotowujemy się, znajdujemy dobre światło do zdjęć i robimy. Myślę, że nie ma w tym nic niezwykłego, później tylko je przerabiam w PhotoScape, czyli w skrócie mówiąc rozjaśniam, pogłębiam, a czasem nadaję kontrast.


12. Co sądzisz o hejterach?

Hejterów na razie spotkałam tylko na portalu społecznościowym Ask.fm i były to pytania zadawane z tzw. ''anonima''. Z jednej strony bardzo smucą mnie obraźliwe słowa, ale z drugiej staram się je ignorować. Jeżeli chodzi o uzasadnioną krytykę to dążę do tego, aby naprawić jakiekolwiek błędy i zmienić się na lepsze.




Teraz pokażę Wam kilka zdjęć natury z
bloga Michasi - uważam, że są piękne, a Wy - co o nich myślicie?


















Zainteresował Was wywiad?
Czy czytacie może bloga Michasi?

24 komentarze:

  1. Świetny wywiad, także chciałam kiedyś przeprowadzić taki z moim idolem :) Cóż, cieszę się, że udało się chociaż tobie :)


    Zapraszam do mnie: http://miecwlasnezycie.blogspot.com/2015/06/rozdzia-10.html

    OdpowiedzUsuń
  2. http://wikiandmarta.blogspot.com/-Zapraszam Obserwacja za obserwację, Komentarz za komentarz?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tą dziewczynę,a przede wszystkim jej bloga ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny wywiad i zdjęcia :) nie znam jej bloga.
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  5. super wywiad, wcześniej nie znałam jej bloga, ale na pewno wpadne ;-)
    a zdjęcia natury są przecudne :o ma dziewczyna talent *.* w szczególności motyl mnie urzekł ♥
    pozdrawiam cieplutko :*
    mogłabym Cię prosić o kliki w tym wpisie? ♥

    http://stylowana100latka.blogspot.com/2015/06/jak-zaczac-wspoprace-wishlista.html - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Z nieba mi spadlas, bo ostatnio szukalam jej bloga! (hug)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wywiad ;)
    Ja też zawsze chciałam przeprowadzić z kimś wywiad :D !
    Nie znam tego bloga ale z chęcią zajrzę :)
    Fajny przejrzysty blog obserwuje ;*

    ZAJRZYJ DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post !

    http://lacarolinestyle.blogspot.co.uk/

    zapraszam do mnie i proszę o opinię, odwdzięczę się :) Mam nadzieję ,że moje stylizacje przypadną Ci do gustu !

    OdpowiedzUsuń
  9. to bardzo dobrze, ze sie realizujesz;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczna jest :) bardzo fajny pomysł z wywiadem :)
    Mogę prosić o kliknięcie u mnie tylko w dwa linki?
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczna jest :) bardzo fajny pomysł z wywiadem :)
    Mogę prosić o kliknięcie u mnie tylko w dwa linki?
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczna jest :) bardzo fajny pomysł z wywiadem :)
    Mogę prosić o kliknięcie u mnie tylko w dwa linki?
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudne zdjęcia! :3
    www.sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne zdjecia ;)
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się uczciwie odwdzięczę :) Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam jej bloga! Świetny wywiad, mam dużo wspólnego z nią :)

    Zapraszam do mnie!
    www.malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój cel jest moim marzeniem :)
    Świetny post może wspólna obserwacja ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahahha chciałabym żeby ze mną chciano kiedyś przeprowadzić wywiad XD
    Zapraszam, może Twoje wejście na bloga pomoże mi sie rozwinąć

    KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajnie się czyta tego typu posty;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia :) Spojrzałam na twoje profilowe i myślę sobie - O jeju wygląda jak IKS PE :D

    OdpowiedzUsuń

♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Za wszystkie komentarze z góry dziękuję :)
♥ Jeżeli w komentarzu pozostawicie link do swojego bloga, na pewno go odwiedzę!
♥ Obraźliwe komentarze będą usuwane
♥ Nie odpowiadam na Obs/Obs