19 cze 2015

Letnie inspiracje

Cześć!
W szkole mamy już prawie całkowicie luzy (poza drobnymi pracami domowymi). Bardzo się z tego cieszę! Już po lekcjach nie muszę siedzieć nad pracą domową czy nad nauką do większych sprawdzianów, co daje to, że mogę więcej czasu poświęcać blogowi. W wakacje, będę miała okazję częściej pisać posty i pojawią się wtedy moje pierwsze (przedstawiające mnie) zdjęcia. Popracuję też nad designem, może poproszę którąś z blogerek o jego wykonanie. O moich innych planach na wakacje napiszę w osobnym poście oraz chyba więcej o nich opowiem. Jednak przejdźmy do tematu posta. Dzisiaj pokażę wam inspiracje ilustrujące sceny letnie, sceny z jak dla mnie najlepszej pory roku :) Zapraszam.






















 Wszystkie zdjęcia pochodzą stąd: (WeHeartIt)

Zainspirowały Was te zdjęcia?
Podobają Wam się?

I tak, wiem, post miał być wczoraj (zgodnie z zasadą: co 5 dni post), ale robiłam pracę na plastykę.

Do napisania!


38 komentarzy:

  1. Najlepsze inspiracje wybrałaś, mamy taki sam gust :D Nie mogę się już doczekać wakacji ♥
    Pozdrawiam!

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspirację :) Wakacje już tuż tuż :D
    Co powiesz na obserwację za obserwację ?
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne inspiracje <3

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super inspiracje :)
    Serdecznie zapraszam do mnie :)
    http://karrrblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze się, ze masz już rok szkolny z głowy! :) Piękne zdjęcia! Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne zdjecia ;)
    Co powiesz na wspolna obserwacje? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno sie odwdziecze ;) Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ujęcie z iPhonem podoba mi się najbardziej! Zazdroszczę okresu czasów podstawowo-gimnazjalnych. ;) Korzystaj z tych uroków! Pozdrawiam!
    ______________________________________________
    Cześć, przychodzę do Was z nowym postem i nadzieją, że wśród Was znajdą się osoby, które chętnie skomentują mój blog - wyrażając swoją opinię!
    http://paniyoanna.blogspot.com/2015/06/pereki-pereeczki.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje :)
    Przypominają mi o zbliżających się wakacjach!

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega te zdjęcia! Czemu ja nie mogę mieszkać w takich miejscach haha ;/ ;D


    sandryyshen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczne zdjecia, az poplynelam myslami pare dni naprzod juz niedluo wakacje nareszcie!
    sliczny blog, bardzo dziewczecy, nie zmieniaj go, no chybaze bardzo chcesz
    moze wymienimy sie obserwacja? :}
    http://szarpana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Te zdjęcia są jak ze snu <3
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie zdjęcia!!!!! Są cudowne i inspirujące <3
    Pozdrawiam!
    Mój Blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne inspiracje, aż chciałoby się tam zamieszkać! :D Uwielbiam przeglądać WeHeartIt, często inspiruję się obrazkami stamtąd ♥

    Pozdrawiam cieplutko!
    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne inspiracje... Aż czuje to lato zaraz obok nas, choć pogoda dziś była nienajciekawsza. Ach, takie widoki to chciałoby sie codziennie mieć z okna ;)
    http://opowiastki--prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne inspiracje :)
    Naprawdę bardzo inspirują :3
    https://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie też już luz
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie inspiracje :)

    zapraszam również do siebie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo inspirujące! :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję Ci za te cudowne inspiracje, ponieważ dzięki Tb poczułam już lato :) Bardzo mi się to przydało, bo aktualna pogoda mnie dobija :( Pzdr x

    P.S. Zapraszam bardzo serdecznie na http://angegar-blog.blogspot.com/ - na blogu łączę tematykę sportu oraz mody, tak więc nie zabraknie stylizacji, motywacji do ćwiczeń, comiesięcznych podsumowań moich efektów, postów na temat diety, przepisów, podróży! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojeju te zdjęcia sa takie cudowne! :)


    W wolnej chwili zapraszam do mojej przyjaciółki!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawie napisane, naprawdę! Piękne zdjęcia, będę wpadać częściej, bo warto!♥

    Pozdrawiam!
    Poklikasz tutaj, proszę! W zamian zareklamuję Twój blog w następnym poście + zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne inspiracje!
    jak dobrze, że już lato, choć pogody letniej nie ma :(

    Pozdrowionka ^^
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia. Masz może tumblr?
    Zapraszam do mnie! :)
    http://books-filmsreviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne inspiracje *.*
    a ta z delfinem to już brak słów *.*
    to czekam z niecierpliwością na post z twoimi zdjęciami ;))
    buziaaki:**

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne inspiracje :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne te zdjęcia! ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. jakie cudowne inspiracje ! <3
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. udanych wakacji
    http://kamiladuszka.blogspot.com/
    zapraszam do mnie i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam posty z inspiracjami! :) Świetne ;*
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajne inspiracje, czekam na zdjecia z wakacji ;)
    Pozdrawiam,
    Caroline z http://imacharlatan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Za wszystkie komentarze z góry dziękuję :)
♥ Jeżeli w komentarzu pozostawicie link do swojego bloga, na pewno go odwiedzę!
♥ Obraźliwe komentarze będą usuwane
♥ Nie odpowiadam na Obs/Obs