8 cze 2015

Moja pielęgnacja twarzy

Hej!
Jak tam u Was z ostatnim poprawianiem? Ja na szczęście nie musiałam zbyt dużo poprawiać, zaliczać zresztą też nie. Jednak dni szkolne są dla mnie coraz cięższe - nie chodzi mi o naukę, lecz o to, że coraz bardziej pragnę wakacji! Brakuje mi już tego słońca, wolności, wylegiwania się na plaży, wędrówek górskich czy chociażby tego, że nie trzeba wcześnie wstawać. Każdy z nas odczuwa tą samą potrzebę :) Dni płyną dosyć szybko - już tylko osiemnaście dni, nie licząc weekendów itd. W wiszącym w moim pokoju kalendarzu przekreślam minione dni i jeszcze zrobiłam sobie tak jakby zegar, ile dni pozostało.
Staram się za bardzo nie ignorować szkoły, chociaż jest mi trochę trudno. Muszę wytrzymać do końca roku i pokazać nauczycielom, że zasługuję na takie, a nie inne oceny z danych przedmiotów.

Tymczasem zapraszam Was na posta o mojej pielęgnacji twarzy :)



Żel do mycia twarzy UNDER TWENTY ANTI ACNE 

Ciekawa pozycja dla osób z cerą skłonną do wyprysków, a zarazem wrażliwą. Ma świetną, kremową konsystencję i
nie podrażnia. Dobrze oczyszcza cerę ;)




Tonik antybakteryjny przeciw zaskórnikom dla cery wrażliwej UNDER TWENTY ANTI ACNE

Muszę powiedzieć, że to bardzo dobry tonik! Skóra przy jego stosowaniu jest nawilżona. Posiada nienachalny, delikatny zapach.


Krem nawilżający balans korygująco - ściągający SPF 10 ZIAJA LIŚCIE MANUKA

Skóra po jego użyciu jest nawilżona, ściągnięta, gładka. Jednak niezbyt matuje. Po jego codziennym stosowaniu nie wystąpiły u mnie wypryski.


Krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc ZIAJA LIŚCIE MANUKA

Po użyciu poprzedniego dnia wieczorem, rano, cera jest "pełna życia". Oprócz tego zmniejsza niedoskonałości, troszkę rozjaśnia cerę oraz ją łagodzi.



Łagodny peeling - krem NIVEA PURE EFFECT

Używam go co ok. 5 dni. Jest rzeczywiście łagodny. Dokładnie oczyszcza skórę i ją wygładza.


Serum siarkowe antybakteryjne na wypryski BARWA SIARKOWA

Przy kilkukrotnym zastosowaniu serum to ładnie goi wypryski. Jest bardzo dobre, gdyż używałam go na ropne krostki i rzeczywiście działał! :)



To już moje wszystkie kosmetyki, których obecnie używam do pielęgnacji mojej twarzy. W poście nie ma maseczki, gdyż: po zrobieniu zdjęć do tej notki postanowiłam jej użyć, a kiedy przeglądałam zdjęcia, zobaczyłam, że nie ma na nich maseczki, a zdjęcia nie mogłam zrobić, ponieważ opakowanie leżało w śmietniku, poprzecinane i brudne.

Czy używacie może któregoś z tych kosmetyków?
Czy podobał Wam się post?

17 komentarzy:

  1. Love your blog theme :)

    Visit and follow if you like!

    http://izzyybella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kosmetyki z Under Twenty i chciałam wypróbować ten żel :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio zrobiłam taki post ;) Mam ten krem z ziaji na noc ale boje się używać, bo może mnie zapchać :(

    http://beautystyle-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam żadnego z tych kosmetyków :) Używam żelu z Garniera i kremu z ziaji :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. super pare wypróbuje :D
    zapraszam do siebie a jeśli się spodoba to zachęcam do obserwowania : http://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne produkty :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się uczciwie odwdzięczę ;) knowthysel99.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. używam od zawsze under 20 jest to dla mnie numer 1 :D

    Zaobserwowałam i zapraszam :))
    http://sandziapandziaa.blogspot.com/2015/06/espadryle-hitem-lata.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sam krem na dzień z Ziaji :) Również odlicza dni do wakacji :D. Wpadłam dzisiaj na Twojego bloga i bardzo mi sie spodobał, obserwuję <3
    Pozdrawiam słonecznie!

    zapraszam do siebie:
    cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  9. Under twenty to świetna firma kosmetyków :)
    Ja używam jeszcze zwykłych żeli do mycia twarzy :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam kilku rzeczy z Under 20 i muszę wypróbować ten żel do mycia twarzy ;p

    Bardzo proszę o klikanie w linki z nowego posta i zapraszam obserwowania mojego bloga: http://juliaxiggy.blogspot.com/2015/06/12062015-paczka.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, sporo tego. Ja używam tylko jednego scrub z Clearasil i to mi w sumie wystarczy. ^-^
    Ślicznie wykonane zdjęcia. :)
    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę zakupić ten żel z under twenty :)

    http://monika-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Również używam kosmetyków z under 20 :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jakos przyzwyczaiłaś się do kosmetyków z Bielendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Under Twenty podbija blogi !
    Hahahah
    ♥♥♥
    KLIK - BLOG

    OdpowiedzUsuń

♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Za wszystkie komentarze z góry dziękuję :)
♥ Jeżeli w komentarzu pozostawicie link do swojego bloga, na pewno go odwiedzę!
♥ Obraźliwe komentarze będą usuwane
♥ Nie odpowiadam na Obs/Obs