24 maj 2015

Początek

Cześć :)
Z powodu, że jest to pierwszy post, krótko się przedstawię (więcej o mnie dowiecie się w kolejnych notkach oraz w zakładce "O mnie i blogu".




Mam na imię Karolina i jestem dwunastolatką mieszkającą w województwie mazowieckim. Lubię blogować, a moje zainteresowania to moda, muzyka, kosmetyki. Czasami także fotografuję, jednak nie zdarza mi się to za często. W wolnym czasie czytam książki, przeglądam internet, robię DIY. Mam zwierzątka domowe - koszatniczki.

Mój blog jest urozmaiceniem zwykłej codzienności. Będę na nim pisać notki z moimi przemyśleniami, lifestylowe (postaram się, na 100% nie obiecuję) oraz tagi i inne tematyczne wpisy.

To chyba na tyle ;)

Mam jeszcze do Was pytanie.

Czy jest coś do zmiany w blogu?

Jeżeli tak, piszcie, Wasze zdanie jest dla mnie naprawdę ważne.

Do zobaczenia w następnym poście!



2 komentarze:

  1. No to powodzenia w blogowaniu, wyglad sliczny! :*

    +Moglabys kliknac u mnie w linki w nowym poscie, bardzo wazne:(
    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w blogowaniu! :)
    zapraszam do mnie, odwdzięczam się :
    szaraaarzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Za wszystkie komentarze z góry dziękuję :)
♥ Jeżeli w komentarzu pozostawicie link do swojego bloga, na pewno go odwiedzę!
♥ Obraźliwe komentarze będą usuwane
♥ Nie odpowiadam na Obs/Obs